Gå til startsiden

Hittegods

Hittegods på TORP

Alle eiendeler som blir gjenglemt på flyplassen eller på flyene (utenom Widerøe-fly) blir levert til Servicesenteret i terminalen. Savnet innsjekket bagasje hos alle flyselskaper håndteres av Widerøe Ground Handling. Les mer om dette og hvordan du selv kan søke opp din bagasje nedenfor.

SAVNET INNSJEKKET BAGASJE

Widerøe bagasjekontor håndterer savnet innsjekket bagasje for alle flyselskaper på TORP. Det er imidlertid flyselskapene som er ansvarlig for å gjenforene deg med din bagasje. Her kan du lese om hvordan du selv kan kan søke opp din bagasje hos de ulike flyselskapene:

SAVNET HÅNDBAGASJE/ANDRE EIENDELER

Servicesenteret på TORP får inn alle eiendeler og håndbagasje som blir funnet i terminalene eller ombord flyene som kommer inn til TORP. Unntaket er eiendeler funnet ombord Widerøe fly. Disse oppbevares av Widerøe bagasjekontor. 

Nå kan du enkelt sjekke om vi har funnet dine gjenglemte/mistede eiendeler! Alle gjenstander som innleveres på Servicesenteret på TORP legges i løpet av kort tid tilgjengelig på nettsiden MissingX. Siden blir oppdatert hver time, slik at du raskt kan finne ut om vi har funnet dine gjenglemte eller mistede eiendeler. Søk etter gjenstander på MissingX. Alle eiendeler blir beholdt i to måneder.

Kontaktinformasjon

TORP Servicesenter (savnet håndbagasje/eiendeler)
Tlf. 33 42 70 00
E-post: service@torp.no

Widerøe bagasjekontor på TORP (savnet innsjekket bagasje)
Tlf. 989 01 256  
Tlf. utenfor telefontid på TORP: 81 00 12 00 (valg 3 for bagasje)
Tlf. fra utlandet: +47 671 20 551 (Tilgjengelig mandag-fredag: kl 07-22, lørdag kl. 07-14 og søndag kl. 11:30-21)
E-post: TRFLLWF@wideroe.no

 

Kontakt

Mandag - Søndag
kl. 06:00 - 22:00


Telefon: 
33 42 70 00
 

E-post: 
service@torp.no

Gå til startsiden

Flyselskaper