SAVNET INNSJEKKET BAGASJE
Widerøe bagasjekontor håndterer savnet innsjekket bagasje for alle flyselskaper på TORP. Det er imidlertid flyselskapene som er ansvarlig for å gjenforene deg med din bagasje. Her kan du lese om hvordan du selv kan kan søke opp din bagasje hos de ulike flyselskapene:
- KLM (informasjon, sporing og kontakt)
- Ryanair (informasjon og sporing)
- Wizzair (informasjon og kontakt)
- Widerøe (informasjon, sporing og kontakt)
- Norwegian (informasjon og sporing)
- Sunclass Airlines/Ving (informasjon og kontakt)
SAVNET HÅNDBAGASJE/ANDRE EIENDELER
Servicesenteret på TORP får inn alle eiendeler og håndbagasje som blir funnet i terminalene eller ombord flyene som kommer inn til TORP.
Nå kan du enkelt sjekke om vi har funnet dine gjenglemte/mistede eiendeler! Alle gjenstander som innleveres på Servicesenteret på TORP legges i løpet av kort tid tilgjengelig på nettsiden MissingX. Siden blir oppdatert hver time, slik at du raskt kan finne ut om vi har funnet dine gjenglemte eller mistede eiendeler. Søk etter gjenstander på MissingX. Alle eiendeler blir beholdt i to måneder.
Kontaktinformasjon
TORP Servicesenter (savnet håndbagasje/eiendeler)
Tlf. 33 42 70 00
E-post: servicesenter@torp.no
Widerøe bagasjekontor på TORP (savnet innsjekket bagasje)
Tlf. 75 53 50 10 (valg 1 for bagasje)
Tlf. fra utlandet: +47 671 20 551 (Tilgjengelig mandag-fredag: kl 07-22, lørdag kl. 07-14 og søndag kl. 11:30-21)
E-post: bag.TRF@wideroe.no